
حقیقتاً جمله ی "بیا ببینمت" ،متضرعانه ، خاشعانه و مظلومانه ترین جمله دستوری در زبان فارسی است.اگرچه جمله ای دستوری استاما گوینده هزاربار بدبخت ، ویران تر ،تنها تر و بی کس تر از آن است که بخواهد "دستور" بدهد.این را هم باید گفت که "همدیگه رو ببینیم" یا جملاتی اینچنینی هرگز جای آن جمله ی دستوری را نمی گیرند."بیا ببینمت" یک دستور است.دستوری از پایین ،آنقدر پایین که دیگرصدایی شنیده نمی شود.اگر صدای "بیا ببینمتِ" کسی را شنیدیدحتما به دیدنش برویداو چیزی برای دیدن در جهان نداردجز شمایی که مخاطب این جمله...
ادامه مطلب