
و به تمام “دوستت دارم ” های ناگفته ای که پشت دیوار غرورمان ماندند. و ما آنها را بلعیدیم تا نشان دهیم که منطقی هست؛ و بدهکاریم به تمام “نگاههایی” که از چشمان هم دزدیدیم تا نشان دهیم اسیر عشق نیستیم؛ و به “دستهایمان” که نوازش را از آنها دریغ کردیم تا مبادا مهرمان بر دیگری نمایان شود؛ و به “نفسهایمان” که حبسشان کردیم تا به شماره افتادنشان خبر از سرّ درونمان ندهد؛ و به “احساسمان” که اجازه ندادیم بر زب...
ادامه مطلب